Over ons

SALESGROOVE. KLANTSUCCES.

OVER ONS 2017-11-29T14:48:02+00:00

Hoe wij naar de wereld kijken

hr

Organisaties werken steeds meer aan de optimale klantrelatie. Met een goed proces, constante meting van feedback en een klantgerichte cultuur willen zij zich onderscheiden van andere organisaties. Ondersteund door de juiste technologie wordt je dan een écht klantgerichte organisatie.

Technologie staat echter niet voorop, hoe goed je de klant kunt helpen wel! En de klant verwacht dat ook. In een wereld die steeds digitaler is, wordt het menselijk aspect belangrijker dan ooit. Juist dit menselijke aspect gaat de grootste onderscheidende factor zijn in deze wereld vol met algoritmes. Mensen met passie en enthousiasme maken nog steeds het verschil en zeker de mensen en organisaties die zich daarbij laten ondersteunen door slimme software.

Wij geloven heel erg in terugkerende klanten. Alles voor de klant doen, extreem goed en extreem snel. Klanten en prospects zoeken meer voor minder en zoeken gemak, kwaliteit en snelheid. Maar bovenal geloven wij er in dat  mensen verbinding willen hebben met elkaar, geholpen willen worden, je iets gunnen, graag promotor van je bedrijf willen zijn. En wij weten dat jij dit ook wil, maar dat je niet altijd weet hoe. Of er de tijd voor hebt. Aan de ene kant druk met je werk, aandacht voor je privéleven, maar je wil wil tegelijkertijd ook dat je bedrijf blijft voortbestaan, groeit. En jij ook groeit. En daar zijn tevreden klanten voor nodig.

Wij willen je daarbij helpen.

“People will forget what you said, forget what you did, but people will never forget how you made them feel”

– MAYA ANGELOU –

Hiermee willen wij jou helpen

Een goede relatie centraal stellen

Klanten langdurig supertevreden houden, blij maken en uitdagen. Behoeften overtreffen, extreem goed en extreem snel.

Meer cross- en upselling

Klanten blijven boeien en binden waardoor ze meer diensten bij je afnemen.

Bestaande klanten nemen nieuwe klanten mee

Van klanten actieve fans maken, zodat ze jouw eigen Sales- en Marketing afdeling worden.

Onze aanpak

hr

Wij geloven in DOEN en niet in uitgebreid vergaderen en lange termijn planningen. Vooral omdat we in een tijdperk van continue verandering leven, willen wij gezamenlijk snel waarde creëren voor jouw organisatie en klanten. Samen succes behalen met jouw klanten. Ultiem klantgericht werken bereik je door de operatie als een goed geoliede machine en voorspelbare fabriek te laten functioneren. Met de vrijgekomen tijd, energie, mensen én analytics lukt het je dan om pro-actief en slimmer te werken. En veel meer aandacht aan je klanten en prospects te geven.

Netwerk

Wij werken samen met een netwerk van partners en zelfstandigen. Die de juiste kennis en vaardigheden hebben. En matchen: cultureel, dezelfde doelen, visie, drijfveren. Wij geloven dat het schaap met de 5 poten niet bestaat, ook niet hoeft te bestaan. Iedereen heeft zijn eigen expertise, kennis en ervaring. Dankzij de huidige technologie kunnen deze experts, over organisatiegrenzen heen, samenwerken aan een klus. De manier waarop wij werk organiseren is kort en plat. Om van daaruit waarde toe te voegen voor opdrachtgevers, klanten en bedrijven.

Ons vaste team bestaat uit

hr

Kiona

EIGENAAR

Kiona heeft al meer dan 15 jaar ondernemerservaring met een online webshop en een internationaal groothandelsbedrijf met een eigen label. Daarnaast heeft zij voor veel bedrijven als Sales-professional commerciële successen behaald. Met de zeer brede ervaring en het bekende “vallen en opstaan” heeft ze deze waardevolle kennis gebundeld om hiermee met SalesGroove andere ondernemers te helpen.

Door haar resultaatgerichte, directe en no-nonsense mentaliteit weet ze precies hoe ze tot de kern doordringt en klanten te binden en te winnen.

Marco

TRAINER / ADVISEUR

Meer dan 20 jaar ervaring in diverse functies bij grotere bedrijven, als lijnmanager, change-/projectmanager, trainer en coach. Altijd geleerd van de besten in hun vakgebied, zowel vanuit de “harde” als de “zachte” kant. Combineert data, technologie en mensen om resultaten neer te zetten. En getrouwd met Kiona!

 

Wij zoeken collega’s!!

WERKEN BIJ

Wat anderen over ons zeggen

Kiona heeft ons bedrijf geholpen onze propositie en klanten doelgroep te ontwikkelen. Met de leergierigheid en positieve energie wordt snel onze vanzelfsprekende vaktaal bij gesteld naar de taal van onze contacten.

Vincent van der Linden

Kiona werkt zeer goed zelfstandig, professioneel en pakt goed door. Ze denkt mee als ondernemer en is proactief. Ik ben dan ook zeer te spreken over de samenwerking.

Sjoerd de Bruijn
Analyse gebruiken om, met veel enthousiasme, een eventueel vastgelopen proces weer nét dat ene mee te geven zodat er weer beweging ontstaat. Hij is daarbij prikkelend, maar blijft ook heel waarderend naar de betrokkenen.
Mark Veldpape

Gedreven, deskundig, peopleman en humor.

Freek van Wijk

Doel van het tevredenheidsonderzoek bij onze klanten was om een inzicht te krijgen in hoe klanten over ons bedrijf denken. Het resultaat was een helder en overzichtelijk rapport waarin niet alleen onze sterke punten naar voren zijn gekomen, maar ook een aantal zaken die we gaan verbeteren om onze service nóg verder te optimaliseren.

John Sars

I’ve valued his honesty and constructive input in varies discussions regarding service improvement, service delivery and service integration in an eco-system with multiple service providers

Patrick Spierings

In een aantal interne AO en procesoptimalisatieprojecten (o.a binnen Delivery en bedrijfsoverschrijdend) heeft hij laten zien zowel de proces als -systeem (IT) als menskant prima met elkaar in balans te laten brengen en te kunnen integreren.

Patrick Roelandt