ONDERZOEK

ONDERZOEK 2017-11-29T09:21:23+00:00

MEER BUSINESS DOOR TE VRAGEN EN TE LUISTEREN

hr

Als je niet begrijpt wat belangrijk is voor je klanten, weet je ook niet zeker hoe je hen helpt succesvol te zijn. Door je relatie met je klant af te stemmen op zijn veranderende behoeftes door de tijd heen, kun je hem blijven boeien en binden: klanten blijven langer bij je en kopen zelfs meer. Ze worden actieve fans.

En een actieve fan neemt jaarlijks twee nieuwe mee. De ultieme instroom van nieuwe leads.

“Als ondernemer ben ik uiteraard gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten. Wat ik echter regelmatig vergeet, is dat de makkelijkste en meest voorspelbare bron van nieuwe inkomsten recht onder m’n neus te vinden is: mijn bestaande klanten die bekend zijn met mijn organisatie”

Kwalitatief onderzoek

Het gesprek aangaan met klanten over zijn ervaringen met jouw dienstverlening. Erachter komen waarom hij wil wat hij vraagt, wat behoeften en eisen zijn.

  • Vanuit een onderzoeksplan bepalen welke data je al hebt, waar je je nu bevindt en waar je naartoe wilt of moet

  • Gedegen en diepgaande interviews waardoor de wens achter de vraag van de klant achterhaald wordt

  • Informatie waarmee je de juiste acties in jouw ultieme klantervaring kan plannen

  • Zowel eenmalig als continu uit te voeren

Kwantitatief onderzoek

Onderzoek naar wensen, eisen, behoeften en tevredenheid van de klant via (online) vragenlijsten, maar ook vanuit een data-analyse op reeds aanwezige gegevens.

  • Presentatie van uitkomsten en inzichten via interactieve dashboards

  • Nieuwe en bestaande data en gegevens worden gecombineerd in duidelijke overzichten

  • Advies en actieplan volgens Lean methodieken, simpel en effectief

  • Zowel eenmalig als continu uit te voeren

Net Promoter Score

Inzicht in wat je concreet kunt doen om klanten te motiveren nieuwe klanten aan te brengen. Via een eenvoudige, snel in te vullen online onderzoek bestaande uit slechts 3 vragen.

  • Een onafhankelijke meting, volledig uit handen genomen

  • Real-time inzicht via dashboards met geautomatiseerde workflows, waardoor direct actie op ontevreden klanten genomen kan worden.

  • Sturen op terugkerende klanten en creëren van fans

  • Zowel eenmalig, frequent als continu uit te voeren.

Nieuwsgierig?

We willen je graag verder helpen

One size does not fit all: jouw situatie is uniek. Daarom kunnen we ons voorstellen dat je graag meer informatie wil, vragen hebt of jouw context wil bespreken. Bel of app dan met Kiona. Of stuur ons een bericht, we geven je graag persoonlijk advies.

  • 073 888 94 91

  • 06 50 27 53 73

  • kiona@salesgroove.nl