LEADGENERATIE

METHODEN 2017-11-29T10:58:39+00:00

ULTIEME KLANTTEVREDENHEID BEREIKEN

hr

Nieuwe inzichten en kansen moeten tot actie leiden. Wij geloven in een geïntegreerde aanpak. Niet alleen theorie of losse instrumenten, maar een gestructureerde aanpak die commerciële groei realiseert. Gebaseerd op bewezen en succesvolle methodes, simpel en effectief. Geen quick fixes, maar wel snelle routes met quick wins.

Het doel: terugkerende klanten die meer kopen en nieuwe klanten aandragen. En nee, dat zijn geen mooie woorden, goede bedoelingen of theorieën. Wij vinden namelijk dat hier al veel over geschreeuwd, geschreven en geadviseerd wordt. Wij maken het samen met jou waar.

Op welke manier wij resultaten neerzetten:

New Business

hr

Uit onze ervaring en klantcases weten we dat zonder de juiste inzet van marketing, het praktisch onmogelijk wordt om leads aan te trekken en ze op te warmen voor sales. Een klant wil zich gehoord voelen en erop vertrouwen dat jij een passende, complete oplossing kunt leveren.

SLIM EN EFFECTIEF NIEUWE KLANTEN BINNENHALEN?

Meer succes met slimme software

hr

Data verzamelen uit systemen of vanuit onderzoek is nuttig, maar wat ga je met die data doen? Hoe ga je  betere besluiten nemen en acties uitzetten? Door slim gebruiken te maken van tooling presenteren wij jou real-time dashboards en rapportages. Bestaande en nieuwe data worden aan elkaar geknoopt en leveren jou inzicht. Volledig schaalbaar, cloudbased en mobiel.

CUSTOMER SUCCESS PLATFORM

Lean Management

hr

Wat moet jouw organisatie doen om gemiddeld minimaal een 8 te scoren? Zowel op klant- als medewerkerstevredenheid! Om daarna voor een 9 te gaan en van jouw klanten een Sales- en Marketingafdeling te maken.

Wij werken met het Lean gedachtengoed zoals het bedoeld is: tools gericht op het optimaliseren van je procesgang én de creativiteit en betrokkenheid van mensen inzetten. Er is wel eens gezegd dat je tot in het hart van werknemers (en klanten!) moet doordringen, om Lean tot een succes te maken.

MEER WETEN OVER LEAN MANAGEMENT?

Service Blueprint

hr

Onze Service Blueprint gaat verder dan het in kaart brengen van de zogenaamde Customer Journey. Met een aantal quick wins stijgt je klant- en medewerkerstevredenheid aanzienlijk.

JE HUIDIGE KLANTPROCES VERBETEREN?

Workshops

hr

Wij leren je de klant centraal te stellen. Workshops en trainingen die ECHT impact hebben, op een effectieve en eigenwijze manier. Gebaseerd op 20 jaar ervaring en kennis en samengesteld voor jouw unieke situatie.

RICHTING GEVEN AAN JE GROEI

Nieuwsgierig?

We willen je graag verder helpen

One size does not fit all: jouw situatie is uniek. Daarom kunnen we ons voorstellen dat je graag meer informatie wil, vragen hebt of jouw context wil bespreken. Bel of app dan met Kiona. Of stuur ons een bericht, we geven je graag persoonlijk advies.

  • 073 888 94 91

  • 06 50 27 53 73

  • kiona@salesgroove.nl