Lead generatie

SALESGROOVE. KLANTSUCCES.

Lead generatie 2017-11-29T08:10:05+00:00

Haal slim en effectief nieuwe klanten binnen

hr

In 2022 is 75% van alle B2B-kopers millenial, geboren na 1985. Zij halen hun kennis en connecties van internet en social media, zijn niet merktrouw en doen 60% van het salesproces zonder verkoper. Hoe presenteer jij je online? Hoe word er over je gepraat? Zeggen de termen Social Selling en Social Listening jou iets? Klanten hebben veel meer macht en invloed dan vroeger. Ze hebben meer kennis van jou en je concurrenten. Ze hebben een stem en geven hun mening op sites en social media.

Samen met onze partners kijken we goed naar je huidige marketingprocessen om te bepalen hoe je ze kunt verbeteren, optimaliseren en uiteindelijk automatiseren. Je gaat inzien waarover klanten en prospects nadenken om tot een beslissing komen om met jou zaken te gaan doen. En welke informatie en content zij in de verschillende fases van hun klantreis hiervoor nodig hebben. Uit onze ervaring en klantcases weten we dat zonder de juiste inzet van marketing,  het praktisch onmogelijk wordt om leads aan te trekken en ze op te warmen voor sales.

0%
Reageert niet meer op cold calls
0%
Sales zal in 2020 zonder een verkoper gebeuren
0%
Wisselt van leverancier na een slechte ervaring

Hoe het werkt en wat je krijgt

hr

Wij helpen je jouw product of dienst kraakhelder te krijgen op 1 A4;

 We creëren een doelstelling voor je new business;

 We zetten marketing-acties voor je uit;

We bedenken hoe je je leads gaat vangen en converteren;

Hoe je up-sell mogelijkheden bij deze nieuwe klant krijgt;

En we voeren het voor je uit. Actie. Resultaten.

KOFFIE?

Weet jij hoe leadgeneratie er in 2018 uitziet?

STOP MET KOUD BELLEN

LEES DEZE PRAKTISCHE INFO